6 Kasım 2009 Cuma

Fokları Zkelim, Onlardan Korunalım

Bugün çok sevdiğim aynı zamanda liseden ve üniversiteden arkadaşım aynı zamanda meslekteşım olan R.D.'nin vakti zamanında beraber gayrimenkul eksperliği yapmış olduğu bir baağyan şahsiyeti vardı. Kendisiyle tanıştığımıda ağzını açtığı an nefret ettim kendisinden. Aradan yaklaşık 4 ay geçtikten sonra beni telefonla aradı ve aramızda şöyle bir diyalog geçti:

-Alo E. Bey ile mi görüşüyoroom ?
-Buyrun benim.
-Merhabağlar ben S. Arğkadaşınız R. ile berağbır çalışmıştıok. Hatta ofise gelmiştıok sizon. Hatırlağdınız mı ?
-Evet. Buyrun nasıl yardımcı olabilirim ? (Hay hatırlamaz olaydım. Beynimi Skim)
-Sizınlen tanıştığımız gon şirketin biza vermiş oldukları biılgıler yanlış olduğundan biz yanlış olan yere gitmişıız bunu şimdı farkettik. Yapılağn işlemin yanlış olduğunu ispat edecek bir belge vermenız mumkun maaaaa ?.(Aklının ortalık yerine sokayım)
-Kusura bakmayın ama benim elimde de o bilgi yok. yardımcı olmayacağım. Onu K. Müdürlüğünden temin edebilirsiniz. (Benden eşşeğin zkini dahi alamazsınız)
-Bizim K. Müdürlüğünda fotooooraf çekmemiza izin vermiyourlağ. O yüzden sizden ricoooa ediyorum.
-Dediğim gibi benim elimde o tip bir belge yok size yardımcı olabilecek.
-Saolun Teşekkür Ederıam. İyi çalışmalar.
-Rica ederim size de... (Bayır aşşa anam...)


Sen bu aksanla bırak Müdürlükte fotoğraf çekmeyi seni kapılan içeri sokmamaları lazım. Hani pek beğenilmeyen Recep İvedik'in bir tabiri var "Ne gonuşuyom kızım sen fokh bağıı gibi". Hah aynen aklıma o geldi. Sonra Kanada'da fokları kürkleri için nasıl öldürdükleri geldi. İşte telefon hattı vasıtasıyla karşı tarafa transfer olup onu o an fokları öldürdükleri şekilde öldürmek istedim onu. Derisini Türk Hava Kurumuna bağışlasam kabul etmezler valla.


















Temsili Resim

Hiç yorum yok:




Kopirayt mopirayt hikaye. Şurdan bi ufak al üstü kalsın...