31 Ekim 2009 Cumartesi

Hayatın Gerçekleri

"...o hatunla bunlar abla mabla ayana çok samimi oldular. Bi gün böyle gene bizim evde oturuyoruz gece "yatsan kimle yatardın" şeysindeyiz. Herkes gene bir kadir dedi, bu hatun çıktı
- yaa dışı sizi, içi beni yakar. Geçen gün onların evineydim çok kötü sarhoş olduk, artık iş biraz ilerledi. Kilodunu görünce ben nasıl kaçacağımı bilemedim ordan. Mavi pazar donu giymiş hayvan, bi de kotunun altına yünlü kilotlu çorap desem değil, içlik mi ne varya ondan giymiş. Kafam o kadar iyiydi ama gene de bildiğin kaçtım evden.
diyince, hepimizin kafasında ki slibinin içinden ejderhasını çıkarıp, bizi alev alev yakacak olan Kadir silindi gitti, yerine ırgat Kadir geldi. Bi daha da böyle gecelerde bi Allahın kulu Kadir ismini söylemedi.. Kaç sene geçti hala bebe "mavi donlu" diye anılıyor...."


Demiş Pucca efendi. Ben de kusura bakmasın hemen yapıştırıyorum.

1. O beğenmediğiniz mavi donu birgün siz kendi ellerinizle pazardaki tezgahtan seçip kocanıza kendi ellerinizle giydireceksiniz. Üstelik o don eskimediyse çocuklarınıza bile devredeceksiniz.
2. Aynı durum içlik için de geçerli. Kocanız bilmemne müdürlüğüne giderken takım elbisenin altından üşümesin diye bizzat giydireceksiniz içliği. Hatta kaşıntı yapmasın diye yıkanınca pamuklaşmayan özel modellerden seçeceksiniz. Küçük çocuklarınız için muhtemelen içlik olmayacağından altına pijama giydireceksizin kadife pantolonun.
3.Sizin şuan ejderhasını çıkarıp alev alev yakacak olan adam evliliğin 5. senesi içinde pamuklu pijamasını göbek üstü seviyesine kadar çekip; TV'de ördüğü en ufak bir frikike karşı tombalayo karıştırmaya başlayacaktır.

İtirazı olan ?

7 yorum:

pudra dedi ki...

beyaz tamam da mavi nedir arkadaş?

Ananı Mikato dedi ki...

Mavi olmasının sebebi fazla kir göstermemesidir. Beyazın temiz görünmesi için tamamen ağartılması gerekir. Halbuki mavide öyle bir sorun yok...

pudra dedi ki...

mavi tam kirlendiğinde ağartmak zorunda kaldığında ne olacak?
evet biliyorum yeni bir mavi don diyeceksin.

Ananı Mikato dedi ki...

Bu kadar cimri olma pudra. Bi donu bir adama ömür boyu giydiremezsin ;)

Yani Türçesi "Papaz hergün pilav yemez..."

pudra dedi ki...

mavi kağıt donlara yol yaptıracaksın sektörde.

Ananı Mikato dedi ki...

Sizin gibin genç girişimcilerin önü açılmalı bence...

La Santa Roja dedi ki...

Hayatımda mavi don görmedim, Mevlam bizi karşı karşıya getirtmesin.




Kopirayt mopirayt hikaye. Şurdan bi ufak al üstü kalsın...