25 Mayıs 2010 Salı

Löst

Efendim daha önce çevremdeki birçok insan beni Lost'u izletme girişiminde bulundular. Hem de birçok kez. Ben ise onlara direndim. Yenilmedim. Yılmadım.

Dün akşam sevgili kardeşim ile birlikte bu izleme politikama son verip Lost'un final bölümünü izleme şansını buldum. Anladım ki bütün Lost sever arkadaşlarımın 6 sezon boyunca koca bir hiç izlemişler. Ayrıca kendimi izlememe konusundaki dirayetimden ötürü de tebrik etmem lazım.

Lost hakkında rakamları son bir kez konuşturalım bakalım. Merak etmeyin gizem felan yok. Gayet matematiksel gerçekler.

1. Bir insanın ortama 8 saatini uyuyarak geçirdiğini varsayarsak bir insan günü 16 saatten oluşuyor diyebiliriz.
2. Bir sezon 24 bölümden oluşur. Bir bölüm ise yaklaşık 45 dakikadır. Yani bir sezon 1080 dakikadan oluşmakta.
3. Dizi 6 sezon sürdüğüne göre bu dizi toplam 6480 dk = 108 saat = 6.75 insan günü yapar.
4. Sonuç olarak hayatınızın yaklaşık 7 gününü bir hiç uğruna heba etmiş oluyorsunuz. Yani bir koca hafta (tatil günleri de dahil).


Muhasebemizi yaptığımıza göre artık rahat bir uyku uyuyabiliriz.

İtirazı olan ?!



2 yorum:

Sazan dedi ki...

:) Bir direnişçiden sevgiler...

Cüzzamlı Melek dedi ki...

o cek noldu peki? ben onun derdindeyim...




Kopirayt mopirayt hikaye. Şurdan bi ufak al üstü kalsın...