2 Aralık 2009 Çarşamba

Yılımın Başı

  • Her sene olduğu gibi bu sende vitrinlere siprey boya ile 2010 yazıldı.
  • İnternet siteleri, bloglar felan yılbaşı temasına büründü. (Bunu arkadaşlarımdan bazıları da yaptı. Utandım)
  • Noel baba, geyik, silent nigt temaları işlenir oldu
  • Kampanyalar başladı. Hediyeler alınacak verilecek. Promosyon vesaire...
  • Yılbaşı akşamı planları, tatil planları, turlar, rezervasyonlar

İyi de bu yılbaşı benim skimemi geliyor afedersiniz ne faydası var bana yani. Geleim benim planıma.

PLAN A
  • Akşamdan biraz çerez stokla.
  • Saat 20.00'da içmeye başla
  • Saat 12 olmadan kafayı bul ve sız.
  • Yeni yıla uyuyarak gir
  • Sabah müthiş bir baş ağrısıyla uyan
PLAN B
  • Hiçbirşey yapma
  • Saat 22.00'da yatağa yat.
  • Yeni yıla uyuyarak gir
  • Sabah müthiş bir pişmanlıkla uyan

PLAN C için öneriye açığım...

2 yorum:

La Santa Roja dedi ki...

Son 4 yılbaşımı arkadaşın evinde yeni yıla giriş+kendi evimdeki ev arkadaşının düzenlediği partiye takılış+sevgilimin evine girip içip sızış şeklinde yaşadığımdan kelli bu sene ben de sudan çıkmış balığa dönmüş durumdayım. En güzeli mandalina soyup çekirdek çitleyerek girmek sanırım.

Ananı Mikato dedi ki...

Mandalin kabuklarını sobanın üstüne koymayı unutmayın efem...




Kopirayt mopirayt hikaye. Şurdan bi ufak al üstü kalsın...